فریت بار به آمریکا

ارسال بار مسافری و تجاری به آمریکا با معتبرترین شرکتهای حمل هوایی بار با بهترین قیمت

 


ارسال بار به آمریکا | فریت بار هوایی به آمریکا

"ارسال بار به آمریکا " چه به‌صورت تجاری و چه به‌صورت بار مسافری، از خدمات مهم شرکت "پرشین کارگو" میباشد. چنانچه قصد ارسال بار هوایی به شهرهای مختلف کشور آمریکا را دارید،‌ شرکت پرشین کارگو پارسیان با داشتن کامل‌ترین و گسترده‌ترین شبکه فروش بار خارجی، امکان ارسال بار شما (اعم از لوازم شخصی و وسایل منزل) به شهرهای نیویورک (New York) ، بوستون (Boston) ، لس آنجلس (Los Angles)، شیکاگو (Chicago) ، میامی (Miami) ، سان فرانسیسکو(San Francisco) ، واشنگتن دی سی (.Washington D.C) ، سیاتل (Seattle) ، آستین (Austin) ، دنور(Denver) و ... را با بهترین قیمت و با معتبرترین خطوط هوایی بین‌المللی، برای شما مشتریان محترم فراهم نموده است.



فریت بار مسافری به آمریکا

با توجه به محدودیت ایرلاین‌ها در مقدار مجاز بار همراه مسافر در پرواز به آمریکا (حدود 30 کیلو گرم) و هزینه زیاد اضافه بار در پای کانتر، در صورت داشتن اضافه بار، ما به شما سرویس فریت بار مسافری(ارسال بار به خارج از کشور) را پیشنهاد می کنیم. با این روش، هزینه‌های شما برای ارسال بار به شهرهای آمریکا، تا یک سوم کاهش پیدا می‌کند. فریت کردن بار اگرچه دارای مزایای بسیار بالاتری از ارسال بار بصورت «اضافه‌بار» است، اما مهمترین مسئله در این رابطه این است که در وزن‌های بالای 30 کیلوگرم بار مسافری، قیمت حمل بار هوایی خارجی بسیار مقرون به صرفه‌تر از هزینه اضافه بار در فرودگاه امام می‌باشد.

کافیست با ما تماس بگیرید. همکاران ما با ارائه‌ی بهترین مشاوره در خصوص فریت بار به آمریکا ، محموله‌ی شما را، با بهترین قیمت و در کوتاهترین زمان، به‌صورت کاملا ایمن و با بیمه‌نامه‌های بین‌المللی خطوط هوایی، برای شما فریت می‌نمایند. ارسال هوایی کالاهایی نظیر لوازم منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری،انواع خوراکی‌جات، کتاب، تابلوهای نقاشی، فرش ، پیانو، پوشاک ، خشکبار و ... به آمریکا، با بسته‌بندی کامل و تهیه مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی، از صفر تا صد، در تخصص ماست.


شرکت پرشین کارگو نماینده رسمی بزرگ‌ترین ایرلاین‌ها جهت صدور بارنامه به آمریکا می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط و هزینه‌های فریت بار به ایالات متحده، با کارشناسان ما تماس بگیرید:

21 12 29 41 21 98+
مشاوره رایگان در واتساپ

شرکت پرشین کارگو پارسیان با داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری و دارا بودن دفتر فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی(ره)، اطمینان شما در جهت همکاری مستقیم و بدون واسطه جهت فریت بار به آمریکارا فراهم می‌آورد. لازم به ذکر است که کلیه بارنامه‌های شما مشتریان عزیز، در دفتر پرشین کارگو واقع در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی صادر می‌گردد.



هزینه فریت بار به آمریکا

هزینه‌های ارسال بار به آمریکا، از طریق استعلام قیمت حمل و نقل بین المللی ما، قابل استعلام میباشد. هزینه‌ فریت بار به آمریکا، بسته به اینکه شما قصد ارسال بار به کدامیک از شهرهای ایالات متحده را داشته باشید، متفاوت می‌باشد. ضمنا حضور واسطه‌ها، همیشه باعث افزایش قیمت، کاهش کیفیت خدمات و بعضا سوء استفاده در هر خدماتی می‌گردد. برای اینکه شما بتوانید هزینه‌های فریت بار به آمریکا را برای محموله‌ی خود مدیریت نمایید، نیاز به آگاهی از نکاتی دارید که قیمت تمام شده‌ی فریت بار، به آنها وابسته می‌باشد.



تعرفه‌ی فریت بار به آمریکا به چه چیزهایی بستگی دارد؟

تعرفه‌ی ارسال بار به آمریکا به مواردی که در زیر عنوان میکنیم بستگی دارد:

  • هزینه بسته بندی بار فریت
  • هزینه‌ی حمل تا قسمت بار فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه‌ی توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط به ارسال بار به ایالات متحده و بسته بندی آنها
  • هزینه بارنامه‌ی هوایی به آمریکا
  • هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری


مینیمم قیمت فریت بار به آمریکا

در قوانین شرکتهای حمل هوایی، چیزی بنام هزینه مینیمم وجود دارد. شما میتوانید با استفاده بهینه از این قانون، در ارسال بار مسافری خود به ایالات متحده صرفه جویی نمایید.
برای آگاهی کامل از موارد ذکر شده، که در هزینه‌ ارسال بار به شهرهای آمریکا تاثیر مستقیم دارند، می‌توانید به صفحه "هزینه فریت بار" مراجعه نموده و توضیحات کامل هریک از موارد ذکر شده را مطالعه نمایید. بدیهی است آگاهی داشتن نسبت به این مسائل، در مدیریت هزینه‌های ارسال بار به مقصد مورد نظرتان ، موثر می‌باشد.



قیمت ارسال بار به شهرهای مختلف آمریکا

همانطور که قبلا گفته شد، هزینه‌ی ارسال بار به شهرهای مختلف آمریکا با هم متفاوت می‌باشند. هزینه‌ی ارسال بار به شهرهای آمریکا مانند : نیویورک، بوستون، لس آنجلس، شیکاگو، میامی، سان فرانسیسکو، واشنگتن ‌دی‌سی، سیاتل، آستین، دنور و ... با یکدیگر متفاوت است. چرا که پرواز به هریک از این شهرها، با خطوط هوایی متفاوت انجام میشوند؛ و ضمنا مسافت هریک از این شهرها در قیمت ارسال بار هوایی به آنها، تاثیرگزار می‌باشد.

برای مثال ممکن است قیمت ارسال بار هوایی به فرودگاه جان اف کندی نیویورک با هواپیمایی امارات، با تعرفه‌ی فریت بار به همان شهر با هواپیمایی قطری متفاوت باشد. تماس با همکاران ما در واحد فروش بار کارگو فرودگاه امام ، شما را در مدیریت هزینه‌های ارسال کالا به مقصد مورد نظرتان، یاری می‌رساند.


مدارک مورد نیاز برای فریت بار هوایی به آمریکا

مدارکی که برای فریت بار مسافری بصورت هوایی و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد نیاز است بدین شرح می‌باشد:

  • یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)


اما چنانچه قصد ارسال بار تجاری به آمریکا را دارید، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

  • کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به آمریکا
  • مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
  • اینوویس

ممکن است ایالات متحده در مورد ارسال برخی کالاها، محدودیت‌هایی داشته باشد. لذا برای موارد خاص که نیاز به مجوزهای خاص میباشد، با همکاران ما در امور صادرات بار تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.



مراحل فریت بار مسافری به آمریکا

با اینکه شرکت پرشین کارگو، صفر تا صد حمل بار هوایی شما را بعهده میگیرد، اما برای آگاهی شما، تمامی مراحل مختلف ارسال بار هوایی به شهرهای آمریکا را برای شما بیان میداریم:

1 تماس با شرکت پرشین کارگو پارسیان و مشاوره رایگان با متخصصین ما

2 بسته بندی تخصصی بار شما؛ در صورت نیاز، برای کالاهای حساس، گران‌قیمت و شکستنی، اقدامات اضافی انجام میشود.بارها در جعبه چوبی بسته بندی شده و سمپاشی میشود. برای دانستن اهمیت این موارد، صفحه هزینه بسته بندی بار در فرودگاه را مشاهده نمایید.

3 انتقال بار از منزل یا شرکت شما به پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی (ره)؛ این سرویس برای شما بصورت رایگان انجام میشود.

4 تهیه و تکمیل مدارک فریت بار مسافری (مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به آمریکا)

5 گرفتن مجوزهای لازم جهت فریت بار به آمریکا

6 انجام تشریفات گمرکی برای ارسال بار به آمریکا

7 صدوربارنامه هوایی ، گرفتن رزرو و صدور بیمه نامه فریت بار مسافری به مقصد آمریکا

8 الصاق تگ و لیبل ، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین در پایانه هوشمند بار ایران ایر واقع در فرودگاه امام خمینی

9 تحویل بارنامه و سایر مدارک به مشتری و تسویه حساب

10 پشتیبانی و پیگیری بار تا رسیدن آن به شهر مورد نظر شما در کشور آمریکا



برای اطلاعات بیشتر در مورد هریک از مواردی که در بالا ذکر شد، میتوانید شرح "مراحل فریت بار مسافری" را در سایت ما مشاهده نمایید.





خدمات فریت بار پرشین کارگو به ایالات متحده آمریکا:



ارسال هوایی لوازم منزل به آمریکا

شما در زمان مهاجرت به ایالات متحده، میتوانید کلیه‌ی لوازم منزل خود را به شهرهای مختلف آمریکا از قبیل: نیویورک، بوستون، لس آنجلس، شیکاگو، میامی، سان فرانسیسکو، واشنگتن ‌دی‌سی، سیاتل، آستین، دنور و ... بصورت هوایی فریت نمایید.

کلیه‌ی لوازم منزل شما اعم از مبلمان، کمد و تخت خواب، میز ناهارخوری، بوفه، کمد، اجاق گاز و یخچال، پیانو، فرش،ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تابلوهای نقاشی، کتابخانه، ظروف و البسه و ... توسط تیم تخصصی پرشین کارگو بسته بندی مخصوص بار فریت شده، و سپس بصورت هوایی به مقصد مورد نظر شما در آمریکا ارسال میگردد.


ارسال هوایی لوازم شخصی به آمریکا

در زمان مسافرت به ایالات متحده آمریکا، نیاز نیست شما مبالغ هنگفت بابت اضافه بار مسافری بپردازید. کلیه ی لوازم شخصی را نیز میتوان بصورت فریت به آمریکا ارسال نمود. شما میتوانید چند روز پیش از پرواز، چمدانهای خود را که حاوی لوازم شخصی شماست، به مقصد مورد نظرتان در هریک از شهرهای ایالات متحده فریت نمایید.



فریت لوازم دانشجویی به آمریکا

ممکن است قصد ادامه ی تحصیل در یکی از دانشگاههای معتبر آمریکا را داشته باشید. شما هم میتوانید کلیه ی لوازم مورد نیاز خود را اعم از پوشاک، کتاب و جزوات درسی، سی دی و لوح های فشرده، مواد خوراکی (خشکبار و غذاهای آماده در بسته بندی‌های تجاری) به شهرهای آمریکا ارسال نمایید.



ارسال هوایی حیوان خانگی به آمریکا

چنانچه تمایل دارید تا حیوان خانگی خود را اعم از سگ، گربه، خرگوش، پرنده، آبزیان اعم از ماهی های آکواریومی و تزئینی و ... با هواپیما به یکی از شهرهای آمریکا ارسال نمایید، شرکت پرشین کارگو با کادر تخصصی خود در این زمینه در خدمت شماست.
برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی حمل حیوانات زنده و خانگی بصورت هوایی به خارج از کشور، صفحه ی سامانه حمل و نقل حیوانات خانگی را مطالعه نمایید.



ارسال بارهای تجاری و نمایشگاهی به آمریکا

برای ارسال بارهای تجاری اعم از ماشین آلات صعتی، دستگاههای الکترونیکی، تجهیزات پزشکی ، تابلوهای نقاشی ، اقلام نمایشگاهی ، قطعات صنعتی، ابزار آلات و ... به ایالات متحده، میتوانید از سالها تجربه ی شرکت پرشین کارگو در این زمینه یاری بجویید.

همکاران ما با بهترین مسیرهای حمل هوایی ، توسط معتبرترین ایرلاینهای بین المللی (و یا با معتبرترین خطوط کشتی رانی بین المللی برای حمل دریایی) و با بهترین و پایین ترین قیمت، محموله ی شما را به مقصد شما بصورت زمینی و هوایی و دریایی حمل مینمایند.


نکات مهم در مورد فریت بار مسافری به آمریکا :

  • یک هفته تا ده روز قبل از انجام مسافرت به ایالات متحده، جهت ارسال بار فریت مسافری با ما تماس بگیرید.
  • با در نظر گرفتن ایام تعطیل گمرک فرودگاه امام خمینی، حداقل دو روز قبل از سفر باید اقدام به انجام فریت بار مسافری نمایید.
  • گمرک امام خمینی ( ره ) در روزهای پنج شنبه ، جمعه و سایر تعطیلات رسمی کشور، تعطیل می باشد.
  • جهت انجام فریت بار مسافری ، از شرکت های دارای مجوز حمل هوایی بار و دارای دفتر در فرودگاه امام خمینی (ره) کمک بگیرید.
  • خطوط هوایی داخلی ایران، به مقصد آمریکا پروازی ندارند. لذا محموله‌ی شما، توسط ایرلاین‌های خارجی مانند شرکت امارات و یا قطری ارسال میشود.

راهنمای تحویل بار فریت در آمریکا :

  • 1. هزینه انبار داری تا48 ساعت رایگان و بعد از آن با توجه به وزن ، حجم و نوع بار محاسبه می گردد.
  • 2. هزینه خدمات فرودگاهی در ایالات متحده بین 30 تا 40 دلار می باشد.
  • 3. تکمیل فرم دیکلریشن (Declaration Card) که همان اظهار نامه گمرکی است، جهت استفاده از معافیت 4 ساله از پرداخت حقوق و عوارض ارسال این کالاها به مبدا ضروری میباشد.
  • 4. ارائه پکینگ لیست و اینوویس ، شماره بارنامه و کارت شناسایی (پاسپورت) در گمرک مقصد الزامی است.
  • 5. مقدار ارز مجاز همراه برای هر نفر بدون اعلام به گمرک 10 هزار دلار آمریکا و یا معادل خارجی آن می باشد.
  • 6. برای اشخاصی که مقیم ایالات متحده هستند، فریت بار مسافری بدون پرداخت مالیات میباشد.
به من خبر بده:
اطلاع‌رسانی
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی نظرات
زهرا باغبان
کاربر میهمان
زهرا باغبان

سلام وقتتون بخیر
ما دو تا بچه گرفه داریم که همه واکسن هاشونو زدن و شناسنامه و چیپ و گواهی سلامت بین المللی و مجوز خروج از کشور دارن. متاسفانه مسافری همراهشون نیست و تنها باید از تهران تا بوستون سفر کنن. میخواستم بپرسم شما میتونید با کارگو ( یا هر راه دیگه ای) ترنسفرشون کنید؟ چه مدارک دیگه ای لازمه و حدودا چقدر طول میکشه؟
تشکر
زهرا باغبان