دفتر فرودگاه امام خمینی (ره)

دفتر خدمات فریت بار پرشین کارگو در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی (ره)


دفتر شرکت پرشین کارگو واقع در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ، دفتر اصلی این شرکت در امر فریت بار مسافری به خارج از کشور می‌باشد. تمامی کادر این دفتر در زمینه‌ی صادرات بار تخصص داشته و می‌توانند شما را در زمینه‌ی ارسال بارهای فریت و صادراتی یاری و مشاوره دهند.


تلفن قسمت بار فرودگاه امام :

استعلام نرخ حمل هوایی از واحد فروش بار خارجی و ارتباط با مشتری (CRM)

21 12 29 41 21 98+

22 12 29 41 21 98+

23 12 29 41 21 98+

24 12 29 41 21 98+

crm@pesiancargo.org


استعلام نرخ حمل و مشاوره رایگان در پیام‌رسان‌ها:


                   


آدرس: فرودگاه امام خمینی (ره) - ترمینال بار هوایی-دفتر شماره 10

 


با یاد خداوند متعال و درود صمیمانه خدمت مشتریان عزیز؛
مجموعه پرشین کارگو در دفتر فرودگاه امام خمینی (ره) همواره بر آن بوده است تا با بهره‌گیری از دانش، تجربه و تعهد پرسنل کارآزموده و استفاده از بروزترین زیرساخت‌های اداری، زمینه ارائه خدمات متنوع و بروز را برای شما مشتریان عزیز فراهم نماید.
این شرکت به عنوان نماینده‌ی رسمی ایرلاین‌های فعال در ایران، در زمینه صدور بارنامه و رزرو بار، فروش بیمه‌نامه‌های حمل‌هوایی، اخذ مجوزهای صادراتی و وارداتی، تهیه و تکمیل مدارک مورد نیاز جهت ارسال و یا ترخیص کالا، پیگیری و پشتیبانی موثر، مشاوره کاربردی و ... همواره آماده ارائه خدمات مورد نیاز به شما مشتریان گرامی می‌باشد .
هدف ما در این مجموعه بر آن است تا با یاری از خداوند متعال، بهترین خدمات را در زمینه‌ی حمل و نقل بین‌المللی بار هوایی ارائه نماییم و تجربه‌ی یک همکاری مطمئن و آرامش‌بخش را برای شما مشتریان عزیز، به ارمغان بیاوریم.
سرمایه اصلی ما، مشتریان وفادار و محترمی می‌باشند که با حفظ رابطه طولانی مدت و ارائه خدمات، مشاوره و پشتیبانی کامل، آنان را جزئی از خانواده بزرگ پرشین کارگو می‌دانیم.

از این رو در شرکت پرشین کارگو، فروش پایان کار نیست؛ بلکه آغاز تعهد و شروع یک رابطه طولانی و برد‌-برد می‌باشد.



 


لیست خدمات ارائه شده در دفتر پرشین کارگو
واقع در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی


  • صدور بارنامه معتبرترین ایرلاین‌های دنیا
  • بسته‌بندی بار مسافری و تجاری
  • پالت‌بندی بارهای حجیم
  • اخذ مجوزات گمرکی جهت بارهای صادراتی
  • ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی
  • ترانسپورت بار از منزل تا فرودگاه امام خمینی
  • پیگیری بارنامه محموله‌ی فریت شده
  • مشاوره جهت فریت بار، صادرات و ترخیص کالا
 

دفتر ما در فرودگاه امام خمینی (ره) چه خدماتی را به شما ارائه می‌دهد:

پیگیری بار هوایی مشتریان با شماره بارنامه

دفتر پرشین کارگو در فرودگاه امام خمینی (ره) با روش‌های متنوع و بروز، آماده پاسخگویی، پشتیبانی و پیگیری درخواست‌های شما مشتریان عزیز می‌باشد . این خدمات، شامل پیگیری بار هوایی با شماره بارنامه، اطلاع رسانی از طریق سامانه پیامکی ، امکان چت آنلاین در سایت ، تماس تلفنی با دفتر و یا ارسال ایمیل می‌باشد .امید است با فراهم کردن روش‌های متنوع ارتباطی، پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز باشیم.

دفاتر متعدد در تهران

این شرکت، با دارا بودن دفاتر متعدد و نمایندگی‌های فعال در کشور و جهان، سعی در ارائه‌ی سرویس کامل و شایسته به شما مشتریان عزیز نموده است.

دارا بودن نمایندگی در سراسر کشور

مشتریان عزیز می‌توانند از طریق امکان گفتگوی آنلاین در سایت، در هر ساعت از شبانه‌روز، از مشورت با کارشناسان این شرکت، و همچنین خدمات پشتیبانی و رهگیری مرسولات ارسالی خود، بهرمند گردند.

رهگیری بارنامه‌ها

پیگیری بارنامه همیشه جزو نکات مورد توجه مشتریان بوده است. این امکان به سهولت در سایت شرکت، فراهم گردیده است و کلیه‌ی مرسولات، از زمان صدور بارنامه تا تحویل، در کلیه مراحل از طریق سایت شرکت قابل پیگیری می‌باشند.

پوشش بیمه‌های معتبر برای مرسوله‌ها

امروزه اهمیت بیمه در کلیه زمینه‌ها بر کسی پوشیده نیست. شرکت پرشین کارگو مفتخر است با قرارداد با شرکت‌های معتبر بیمه‌ای، تجربه ارسال بار ایمن را برای مشتریان خود فراهم آورد. مشتریان این شرکت می‌توانند با پرداخت حق بیمه ناچیز، از خدمات و پوشش بیمه‌ای تمام ریسک این شرکت بهرمند گردند.

امکانات و تجهیزات

شرکت پرشین کارگو با سرمایه‌گذاری زیاد و موثر در زمینه‌ی تجهیزات لجستیکی و امکانات بسته‌بندی و سایر تجهیزات اداری و خدماتی، زیر ساخت مناسب و کاملی در جهت ارائه خدمات بروز و کامل به شما مشتریان محترم فراهم آورده است.

امکانات توزیع و جمع‌آوری

امکان توزیع و جمع‌آوری بار در کلیه نقاط تهران وحومه با کامل‌ترین و مجهز‌ترین ناوگان حمل و نقل شامل کامیون، کامیونت، وانت ون، وانت مزدا، پراید وانت، پیکان وانت و موتورسیکلت فراهم گردیده است.

عقد قرارداد

شرکت پرشین کارگو با پشتوانه از خدمات و سرویس‌های خود، آماده‌ي عقد قرارداد با هر يک از سازمان‌ها و شرکت‌هاي دولتي و خصوصي می‌باشد. و در این زمینه با ایجاد نرخ‌های حمل ویژه، قرار دادن سرویس‌های رایگان و تخفیف‌های بیمه‌ای، بستر مناسبی برای عقد قراردادهای همکاری با حجم بالا را فراهم آورده است.

خدمات پیشرفته انبارداری

فرایند انبارداری همیشه بخش مهمی از فرآیند ارسال بار می‌باشد. شرکت پرشین کارگو در دفتر فرودگاه امام خمینی، با دارا بودن انبارهای بزرگ و ایمن و مجهز، خیال مشتریان خود را آسوده نموده است. کلیه انبارهای این شرکت، تحت پوشش بیمه‌ای تمام خطر بوده است. از نگاه امنیتی کلیه انبارها مجهز به دوربین مدار بسته و دید در شب بوده و با امکانات نگهداری تفکیکی بارها و امکان نگهداری مرسولات یخچالی و فاسد شدنی، کلیه دغدغه‌های مشتریان خود در زمینه انبارداری را مرتفع نموده است.

بسته‌بندی بار

بسته‌بندی بار فریت نقش مهمی در سالم رسیدن کالا به مقصد را ایفا می‌کند . فرآیند بسته‌بندی درشرکت پرشین کارگو در فرودگاه امام خمینی، زیر نظر کادر آموزش دیده و مجهز صورت می‌گیرد. این شرکت با در اختیار داشتن مجهزترین و کامل‌ترین امکانات بسته‌بندی شامل: انواع پاکت و فلایر،انواع کارتن در سایزها و کیفیت‌های مختلف، انواع ضربه‌گیر،انواع باکس‌های حمل مواد‌غذایی و فاسد‌ شدنی،انواع پالت در ابعاد و جنس‌های مختلف، صندوق‌های چوبی و فلزی ویژه حمل لوازم شکستنی ،انواع ژل آیس‌ها و مواد نگه‌دارنده جهت حمل مواد غذایی منجمد و فاسد شدنی اقدام به ارائه خدمات نموده است.

دانش فردی و تجربه

مهمترین و اثر‌بخش‌ترین خدمات هر شرکت مربوط به دانش و تجربه پرسنل ارائه دهنده آن خدمت می‌باشد. دفتر فرودگاه امام خمینی شرکت پرشین کارگو، با داشتن تجربه‌ی بیش از 20 سال در صنعت حمل و نقل و دارا بودن کادر آموزش دیده و مجرب، تجربه لذت یک همکاری حرفه‌ای و بدون نقص را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

توزیع و جمع‌آوری

در عصر حاضر توزیع و جمع‌آوری به موقع مهمترین درخواست تمام مشتریان جهت ارسال بار می‌باشد. این مهم با بهره‌گیری از زیر ساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف شامل استفاده حد اکثری از ناوگان حمل و نقل هوایی کشور،استقرار دفاتر در فرودگاه ها به صورت 24ساعته و بدون تعطیلی و بهرمندی از ناوگان حمل نقل کامل و متنوع فراهم گردیده است.