دفتر نمایندگی پرشین کارگو در فرودگاه مشهد

ارسال بار هوایی از مشهد به داخل و خارج از کشور

خدمات بار هوایی مشهد : شرکت پرشین کارگو


نمایندگی شرکت پرشین کارگو در شهر مشهد، با عقد قرارداد با بسیاری از ایرلاین‌های داخلی و خارجی معتبر دنیا، به عنوان باربری هوایی مشهد، آمادگی این را دارد تا محموله‌های مسافری را در قالب فریت بار مسافری و همچنین محموله‌های تجاری را به شکل صادرات بار از ایران به اقصی نقاط جهان، در اسرع وقت، با بهترین هزینه بصورت هوایی و دریایی حمل و و ارسال نماید.

در راستای گسترش فعالیت‌های شرکت و اعتماد روز افزون مشتریان، «پرشین کارگو» بر آن است تا علاوه بر فعالیت در «فرودگاه امام خمینی(ره)»، در دیگر فرودگاه‌های کشور نظیر «فرودگاه مهرآباد تهران»، «فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد»، «فرودگاه شهید مدنی تبریز» و «فرودگاه شهید بهشتی اصفهان» نیز به ارائه خدمات بپردازد.


پست هوایی مشهد از دفتر نمایندگی پرشین کارگو

پست هوایی از مشهد برای محموله‌های مسافری به خارج از کشور، یکی از خدمات پرشین کارگو می‌باشد.خدمات حمل بار بین‌المللی پرشین کارگو در مشهد، به گونه‌ای است که همه نیازهای مشتریان را در بر خواهد گرفت. (مشاوره و بازدید رایگان، بسته‌بندی، حمل از درب آدرس به فرودگاه مشهد، تشریفات گمرگی در گمرگ فرودگاه امام خمینی تهران، صدور بارنامه شرکت‌های معتبر هواپیمایی، بیمه مازاد و... . علیرغم اینکه تخصص و تمرکز «پرشین کارگو در مشهد» بر پایه «حمل بار هوایی از مشهد » بنا شده است، با بهره‌گیری از تجارت «شرکت‌های همکار» در دیگر استان‌های کشور، به ارائه حمل بار دریایی، زمینی و ریلی نیز مبادرت می‌ورزد.

خدمات حمل هوایی (پست هوایی) از مشهد به بسیاری از کشورهای دنیا انجام می‌شود؛ کشورهایی نظیر: آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلستان، آلمان، سوئد، نروژ، فرانسه، کویت، عمان، قطر، امارات، عربستان، عراق و بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی .

تلفن قسمت بار فرودگاه مشهد - نمایندگی پرشین کارگو در ارسال بار از مشهد به خارج از کشور

21 12 29 41 21 98+

22 12 29 41 21 98+

23 12 29 41 21 98+

24 12 29 41 21 98+

crm@pesiancargo.org


استعلام نرخ حمل و مشاوره رایگان در پیام‌رسان‌ها جهت ارسال بار به خارج از کشور:


                   

آدرس نمایندگی فرودگاه: مشهد- فرودگاه هاشمی نژاد- جنب گمرک - دفتر کهکشان ترابر طوس

آدرس نمایندگی داخل شهر: مشهد- گلشهر - آوینی 45 - روبروی یعقوبی 33- شرکت بلورکس


سخن مدیریت نمایندگی مشهد پرشین کارگو - مازیار محمدی


حمد و سپاس بیکران خداوند یکتا را که به ما هستی بخشید و ما را از نعم بی‌شمار خود برخوردار ساخت. با استعانت از ایزد منان، بر آنیم که در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های شرکت، تمامی تلاش خود را به کار ببندیم. عوامل اصلی موفقیت هر شرکت، تعهد، تخصص، صداقت و احترام به نیازهای مشتریان است و شرکت‌هایی در این عرصه موفق خواهند بود که بتوانند به نظرات و خواسته‌های مشتریان گوش فرا دهند و آن را اجرایی کنند.

با افتخار اذعان می‌کنم که تیم پرشین کارگو، با بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای جوان، متخصص و متعهد، بهترین دوست کاری و مشاور برای شما مشتریان عزیز می‌باشد. امید آن که بتوانیم با ایجاد بستری مناسب برای تمام مشتریان، که به نوعی اعضای یک خانواده هستیم، بهترین خدمات را فراهم آوریم.

در پایان خداوند منان را شاکرم که توانسته‌ایم در جهت خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز در جای جای کشور عزیزمان، به بهترین شکل عمل کنیم و مراتب سپاس را از شما مشتریان عزیز برای اعتماد و حمایت همیشگی در طی این سال‌ها به جا می‌آوریم .


شرکت حمل بار هوایی - فریت بار مسافری
 


خدمات ارائه شده پرشین کارگو در نمایندگی فرودگاه مشهد


  • پوشش بیمه بار هوایی از مشهد به خارج از کشور
  • قیمت مناسب حمل بار از مشهد به خارج از کشور
  • استعلام آنلاین قیمت حمل هوایی بار از مشهد
  • ارسال بار از مشهد به سراسر کشور و جهان
  • رهگیری و ثبت سفارش آنلاین
  • جمع‌آوری محموله در محل مشتری در شهر مشهد
  • توزیع در حداقل زمان
  • بسته‌بندی استاندارد و ایمن جهت حمل بار هوایی از مشهد
  • تنظیم قرارداد اعتباری در دفتر مشهد پرشین کارگو
  • سرویس پرداخت در مقصد (پس‌کرایه)
  • دفتر مستقر در فرودگاه مشهد
  • انبارداری ایمن و استاندارد
  • سرویس پیامکی و چت آنلاین

استعلام نرخ حمل و مشاوره رایگان در پیام‌رسان‌ها جهت ارسال بار به خارج از کشور:


                   

آدرس نمایندگی فرودگاه: مشهد- فرودگاه هاشمی نژاد- جنب گمرک - دفتر کهکشان ترابر طوس

آدرس نمایندگی داخل شهر: مشهد- گلشهر - آوینی 45 - روبروی یعقوبی 33- شرکت بلورکس

 
ارسال بار هوایی مسافری از مشهد به خارج از کشور

ارسال بار مسافری از مشهد

شرکت پرشین کارگو با دو نمایندگی (به نام‌های شرکت کهکشان ترابر طوس و شرکت بلورکس) در فرودگاه و شهر مشهد، قادر است صفر تا صد امور ارسال بار از مشهد به خارج از کشور را، هم بصورت هوایی و هم بصورت زمینی و دریایی، برای مشتریان خود تقبل نماید. کافیست با همکاران ما تماس حاصل نمایید. تیم مشاوره و پذیرش بار پرشین کارگو پس از مشاوره‌ی رایگان به شما، در محل شما حاضر شده و پس از بسته‌بندی تخصصی بار، محموله را برای ارسال به فرودگاه امام خمینی تهران تراک می‌کنند. لوازم شما اعم از لوازم منزل، لوازم شخصی، مبلمان، لوازم برقی و ... در گمرک فرودگاه امام خمینی تهران مجوزهای گمرکی را اخذ نموده و آماده‌ی ارسال بار بصورت هوایی به خارج از کشور می‌شوند.

در زیر برخی از خدمات ارسال بار از مشهد به خارج از کشور را به صورت خلاصه بیان می‌داریم:


ارسال بار از مشهد به کانادا

ارسال بار از مشهد به آمریکا

ارسال بار از مشهد به استرالیا

ارسال بار از مشهد به آلمان

ارسال بار از مشهد به اروپا

ارسال بار از مشهد به انگلستان

ارسال بار از مشهد به کویت

ارسال بار از مشهد به امارات

ارسال بار از مشهد به عراق

ارسال بار از مشهد به قطر و ...

صادرات انواع کالا از مشهد به تمام نقاط جهان

صادرات بار از مشهد

همچنین نمایندگی شرکت پرشین کارگو در مشهد، با عقد قرارداد با ایرلاین‌های معتبر خارجی می‌تواند کلیه‌ی امور گمرکی، بسته‌بندی و حمل هوایی و دریایی بارهای تجاری و صادراتی از مشهد به خارج از کشور را، برای بازرگانان محترم مشهد به انجام رساند. کلیه شرکتهای دولتی و خصوصی و همچنین سازمان‌ها و کارخانجات، می‌توانند برای صادرات بار خود (چه بصورت صادرات قطعی و چه بصورت خروج موقت ) با همکاران ما در واحد بازرگانی و فروش بار پرشین کارگو در دفتر مشهد و یا تهران حاصل فرمایند.

صادرات انواع کالا از مشهد به تمام نقاط جهان

خدمات بار هوایی ایران ایر در مشهد

شرکت پرشین کارگو ، نماینده ایران ایر در مشهد بوده و قادر است با در دست داشتن استوک ایران ایر، اقدام به صدور بارنامه ایران ایر برای محموله‌ی شرکت‌های مختلف نماید. نمایندگی شرکت پرشین کارگو در مشهد، با عقد قرارداد با ایران ایر، می‌تواند کلیه‌ی امور گمرکی، بسته‌بندی و حمل هوایی بارهای تجاری و صادراتی از مشهد به خارج از کشور را، برای بازرگانان محترم مشهد با شرکت ایران ایر به انجام رساند. کلیه شرکت‌های دولتی و خصوصی و همچنین سازمان‌ها و کارخانجات، چنانچه تمایل به ارسال محموله‌های خود با شرکت ایران ایر را دارند، می‌توانند برای صادرات بار خود (چه بصورت صادرات قطعی و چه بصورت خروج موقت ) با همکاران ما در واحد بازرگانی و فروش بار پرشین کارگو در دفتر مشهد و یا تهران حاصل فرمایند.

 

آنچه نمایندگی پرشین کارگو در شهر و فرودگاه مشهد به شما ارائه می‌دهد:

پیگیری و پشتیبانی سفارش‌های مشتریان

نمایندگی‌های پرشین کارگو در مشهد با روش‌های متنوع و بروز آماده پاسخگویی، پشتیبانی و پیگیری در خواست‌های شما مشتریان عزیز می‌باشند. این خدمات شامل پیگیری آنلاین از طریق سایت، اطلاع رسانی از طریق سامانه پیامکی، امکان چت آنلاین در سایت، تماس تلفنی با دفتر و یا ارسال ایمیل می‌باشد. امید است با فراهم کردن روش‌های متنوع ارتباطی، پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز باشیم.

دفاتر ونمایندگی های متعدد در سراسر ایران

این شرکت با دارا بودن دفاترمتعدد و نمایندگی‌های فعال در کشور و جهان، سعی در رائه سرویس کامل و شایسته به شما مشتریان عزیز نموده است.

مشاوره آنلاین از طریق سایت به مشتریان

مشتریان عزیز می‌توانند از طریق امکان گفتگو آنلاین در سایت در هر ساعت از شبانه‌روز، از مشورت با کارشناسان این شرکت، خدمات پشتیبانی و رهگیری مرسولات ارسالی خود، بهره‌مند گردند.

امکان ثبت سفارش آنلاین در سایت

شما می‌توانید از طریق سایت این شرکت به صورت آنلاین درخواست جمع‌آوری بار خود را ثبت نموده و شماره پیگیری دریافت نمایید. سپس از واحد فروش شرکت پرشین کارگو، با شما تماس گرفته می‌شود. در صورت توافق پس از آن در کوتاه‌ترین زمان بار شما از محل جمع‌آوری می‌گردد.

امکان رهگیری مرسوله‌ها توسط مشتریان

پیگیری بارنامه همیشه جزو نکات مورد توجه مشتریان بوده است، این امکان به سهولت در سایت شرکت خدمات بار هوایی پرشین کارگو فراهم گردیده است. و کلیه مرسولات از زمان صدور بارنامه تا تحویل در کلیه مراحل، از طریق سایت شرکت قابل پیگیری می‌باشند. برای این منظور وارد صفحه پیگیری بار از طریق بارنامه شده و اقدام به پیگیری آنلاین بارنامه‌ی خود نمایید.

سامانه پیامکی جهت اطلاع رسانی به مشتری

یکی از خدمات بروز و قابل توجه این شرکت سرویس پیامکی می‌باشد که در آن، مراحل مختلف صدور بارنامه توسط سامانه پیامکی شرکت پرشین کارگو، به اطلاع فرستنده و گیرنده بار می‌رسد.

پوشش بیمه‌های معتبر برای مرسوله‌ها

امروزه اهمیت بیمه در کلیه زمینه‌ها بر کسی پوشیده نیست. شرکت پرشین کارگو مفتخر است با قرارداد با شرکت‌های معتبر بیمه‌ای، تجربه ارسال بار ایمن را برای مشتریان خود فراهم آورد. مشتریان این شرکت می‌توانند با پرداخت حق بیمه ناچیز، از خدمات و پوشش بیمه‌ای تمام ریسک این شرکت بهره‌مند گردند.

امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته لجستیکی

نمایندگی‌های پرشین کارگو در مشهد، با سرمایه‌گذاری زیاد و موثر در زمینه تجهیزات لجستیکی و امکانات بسته‌بندی و سایر تجهیزات اداری و خدماتی، زیر ساخت مناسب و کاملی در جهت ارائه خدمات بروز و کامل به شما مشتریان محترم، فراهم آورده‌اند.

امکانات توزیع و جمع‌آوری در سطح شهر

امکان توزیع و جمع‌آوری بار در کلیه نقاط مشهد وحومه با کامل‌ترین و مجهزترین ناوگان حمل‌ و نقل شامل کامیون، کامیونت، وانت ون، وانت مزدا، پراید وانت، پیکان وانت و موتورسیکلت فراهم گردیده است.

عقد قرارداد با شرکت‌ها

شرکت پرشین کارگو با پشتیوانه‌ای از خدمات و سرویس‌های خود آماده‌ي عقد قرارداد با هر يک از سازمان‌ها و شرکت‌هاي دولتي و خصوصي می‌باشد، و در این زمینه با ایجاد نرخ‌های حمل ویژه، قراردادن سرویس‌های رایگان و تخفیف‌های بیمه‌ای، بستر مناسبی برای عقد قراردادهای همکاری با حجم بالا را فراهم آورده است.

خدمات پیشرفته انبارداری

فرآیند انبارداری همیشه بخش مهمی ار فرآیند ارسال بار می‌باشد. شرکت کهکشان ترابر طوس با دارا بودن انبارهای بزگ و ایمن و مجهز، خیال مشتریان خود را آسوده نموده است. کلیه انبارهای این شرکت، تحت پوشش بیمه‌ای تمام خطر بوده است. از نگاه امنیتی کلیه انبارها، مجهز به دوربین مدار بسته و دید در شب بوده و با امکانات نگهداری تفکیکی بارها و امکان نگهداری مرسولات یخچالی و فاسد شدنی، کلیه دغدغه‌های مشتریان خود در زمینه انبارداری را مرتفع نموده است.

امکانات بسته‌بندی محموله

بسته‌بندی بار فریت نقش مهمی در سالم رسیدن کالا به مقصد را ایفا می‌کند. فرآیند بسته‌بندی درشرکت کهکشان ترابر توس در فرودگاه مشهد، زیر نظر کادر آموزش دیده و مجهز صورت می‌گیرد. این شرکت با در اختیار داشتن مجهزترین و کامل‌ترین امکانات بسته‌بندی شامل: انواع پاکت و فلایر،انواع کارتن در سایزها و کیفیت‌های مختلف، انواع ضربه‌گیر،انواع باکس‌های حمل مواد‌غذایی و فاسد‌ شدنی، انواع پالت در ابعاد و جنس‌های مختلف، صندوق‌های چوبی و فلزی ویژه حمل لوازم شکستنی ،انواع آیس‌ ژل‌ها و مواد نگه دارنده جهت حمل مواد غذایی منجمد و فاسد شدنی اقدام به ارائه خدمات نموده است.

دانش فردی و تجربه پرسنل

مهمترین و اثر بخش‌ترین خدمات هر شرکت، مربوط به دانش و تجربه پرسنل ارائه دهنده آن خدمت می‌باشد. شرکت پرشین کارگو با داشتن تجربه‌ی بیش از 20 سال در صنعت حمل و نقل هوایی و دارا بودن کادر آموزش دیده و مجرب، تجربه لذت یک همکاری حرفه‌ای و بدون نقص را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

توزیع و جمع‌آوری آن‌تایم

در عصر حاضر توزیع و جمع‌آوری به موقع، مهمترین درخواست تمام مشتریان جهت ارسال بار می‌باشد. این مهم با بهره‌گیری از زیر ساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف، شامل استفاده حداکثری از ناوگان حمل و نقل هوایی کشور، استقرار دفاتر در فرودگاه‌ها بصورت 24ساعته و بدون تعطیلی و بهره‌مندی از ناوگان حمل و نقل کامل و متنوع، فراهم گردیده است.

 


امتیازات نمایندگی پرشین کارگو در مشهد:


  • مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری
  • دفتر فعال خدمات بار هوایی در داخل شهر و فرودگاه مشهد
  • امکان سفارش، رهگیری، مشاوره و پیگیری آنلاین
  • ناوگان حمل و نقل پیشرفته و کامل، انبار ایمن و استاندارد
  • عضویت در شبکه ارسال بار داخلی هوابار
  • دفتر فعال در فرودگاه مشهد و پایانه بار فرودگاه تهران و اصفهان
  • توزیع و فروش 24 ساعته بار در دفتر فرودگاه مشهد
  • دارا بودن نمایندگی در سراسر کشور و جهان
  • نماینده رسمی فروش بار هواپیمایی های ترکیش، ماهان، ایران ایر، آتا، قشم ایر، آسمان و...
 


تلفن‌های دفتر فرودگاه مشهد

تلفن             21 12 29 41 21 98+

تلفن             22 12 29 41 21 98+

تلفن             23 12 29 41 21 98+

تلفن             24 12 29 41 21 98+

ایمیل            crm@pesiancargo.org


آدرس: مشهد- فرودگاه هاشمی نژاد- جنب گمرک- دفتر کهکشان ترابر طوس

مسیریابی دفتر مشهد